Ni som ännu inte....

bokat semestern till sommaren. Här kommer ett tips. Jag har kollat lite på Cimber lågpris flyg.
 www.cimber.se


När jag googlat på dem så får jag bara fram positiva utlåtanden. Jag har inte åkt med dem men de verkar ok.
Jag gjorde en priskoll på en resa för vår familj till Bulgarien- sunny beach. avresa 30 juni- 7 juli alltså 1vecka. I valen av hotell kom det upp ett hotell som heter Poseidon och det har vi bott på och det är helt ok. Vi åkte då med fritidsresor och bodde där två veckor. Det var nog 4 år sedan och då betalade vi för två veckor 33.000:-.

Priset jag fick upp nu från cimber var 1 vecka, flyg+hotell för 2 vuxna och 2 barn 10865:-DDK (16655:- sek), och två veckor 12940:-DDK (18565:- sek) Helt otroligt billigt!!!!!   Eftersom det är en danskresebyrå så är priserna i DDK, jag räknade om dem via forex i exeplet ovan.  
Så här står det i köpvillkoren: Resans pris inkluderar flygtransport till (och från då en tur-och-returresa beställts) resmålet, flygplatsavgifter, alla andra avgifter samt ev. bränsletillägg och andra tillägg. Alla priser på webbplatsen anges inkl. samtliga avgifter och skatter och i danska kronor (DKK).

Hotell Poseidon.

Cimber flyger till flera olika platser så detta var bara ett exempel. Man kan boka både med eller utan hotell. Så om ni inte vet var eller vad ni ska göra i sommar så titta in på cimber och se om det kan vara så att ni hittar ngt som passar er.
Lycka till!


Kommentarer
Postat av: nakirlu-Ulrika

YES! Du kan ju...

2010-01-04 @ 20:32:54
URL: http://nakirlu.blogg.se/
Postat av: susanne

Hej

Kul att hitta till din blogg....har uppdaterat min om bloggrundan

Kram

Susanne

2010-02-22 @ 22:14:52
URL: http://bambuochbetong.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-19 @ 22:20:17
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0