Nu närmar sig vår resa.

hej alla

Nu närmar det sig. Det är bara en månad kvar tills vi åker iväg till vårt älskade Thailand.

Det är dock med sorg i hjärtat som jag ser på nyheterna och på internet på det som händer i Bangkok. Måns han sa när han såg reportage därifrån - Är det thailändare som gör detta??

Ja, det känns jättekonstigt att se detta hända på tv. Det är så långt i från det Thailand och de thailändare som vi har mött när vi har varit där. Men detta visar bara på hur människan fungerar när den kämpar för det som den tror på eller vad pengar kan få oss att göra.

 

Det är bara att hoppas att det snart löser sig och att det inte blir fler skadade eller döda. Även om jag inte tror att det är möjligt, tyvärr.

 

Vi håller koll på läget och vi kanske får ändra vår rutt lite om detta fortsätter. Men att inte åka finns inte med i planen. Så torsdagen den 17 juni lyfter vi!!

 

Denna gången ska vi besöka följande platser:

Chiang mai- storstad i norra thailand-6 dagar

Mae Pihm- fastlandet kusten vid Rayong- 6 dagar

Koh Samui- stranden Lamai- 6 dagar

Koh Tao- stranden Chalok baan kao- 6 dagar

Bangkok- shopping -5 dagar.

 

Vi kommer att flyga mycket inrikesflyg med air asia. Och det blir även en del taxi/buss och båt. Och då får vi se en hel del annat som man annars missar.

 

Ha det gott på er alla

 

kramar


Kommentarer
Postat av: Jennifer - Lola May

Ni kan nog åka via Bangkok som vanligt tror jag. Allt har lugnat ner sig nu, och så länge de inte tar över flygplatsen igen så behöver ni inte oroa er. Här i Hua Hin märker man inte av situationen alls. Vad kul att ni ska till så många platser! :)

2010-05-22 @ 11:17:33
URL: http://lolamay.blogg.se/
Postat av: Mikael Gustafsson

Hej!

mitt namn är Mikael Gustafsson och skulle vilja samarbeta med eran blogg via min hemsida:)

Hoppas ni är intresserade, kontakta mig om så är fallet!



MVH

Mikael Gustafsson

2010-06-21 @ 15:24:02
Postat av: Jennifer - Lola May

Hej!



Du hittar Missi Missi på fler ställen i Bangkok. Jag brukar gå till den på Siam Square soi 2 (kan hända att en har brunnit ner nu) eller den på Platinum, precis under food courten vid rulltrappan. De kostade 390baht/st.

2010-08-01 @ 14:44:57
URL: http://lolamay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0