Välkommen till min nya blogg!

Hej alla vänner och blivande.
Välkommen till min blogg. Jag har ett brinnande intresse för allt vad resor är och vad som finns att upptäcka i den stora världen utanför. Jag hoppas att jag ska kunna förmedla mitt intresse på ett roande och lättsamt sätt. Även kunna få inspirera och delge er det som jag hittar när jag lusläser allt vad jag kommer över.
Om jag inte behöver informationen idag så vet man inte, jag kan ju behöva den i morgon.
Det hade även varit trevligt om ni som läser kan fylla i om det är ngt som ni vet och på så sätt kan vi hjälpa varandra att kunna hitta och planera för våra semestrar som vi så väl behöver.
 Så nu var det första inlägget avklarat, tack för mig för denna gången vi hörs


Kommentarer
Postat av: nakirlu-Ulrika

WOW!! Du är redan i full gång ser jag. Redan lite fler inlägg än på förra försöket. Detta ska bli skoj att följa.



Kram Ulrika

2009-11-10 @ 18:59:12
URL: http://nakirlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0