Vårt hotell i prag.

Jag tänkte dela med mig lite om våra planer i Prag.

Vi har bokat in oss på ett hotell som heter Euroagentur Art Hotel Embassy. Det ligger ganska centralt, det tar ca 10 min att gå in till gamla stan och det finns tunnelbana nära hotellet.

                                                                 

Hotellen i Prag är väldigt billiga. Vi betalar 1300:- för ett dubbelrum för tre nätter. Utslaget per man och natt så blir det bara 216:- snacka om ett kap!  Nu är det bara att hålla tummarna att det ser ut som på bilderna.

                                                                 

Jag vill gärna att rummen ska vara ok men framför allt är det toaletterna som jag kollar mest. Jag vill gärna ha en fräsch toalett. Inte för att jag har tänkt tillbringa speciellt mycket tid där men det finns väl inget som är så jobbigt som en äcklig toa, eller hur?? Men på denna bilden tycker jag att det ser jättefint ut så det ska nog inte vara ngt problem. Jag återkommer med hur det egentligen var när jag har kommit hem igen.

                                                                 

ÅHH vad jag längtar, nu är det bara 1,5 vecka kvar…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0