Absoluta favoriten

Jag tänkte tipsa om min absoluta favorit när det gäller hemsidor om thailand.
Den heter www.thailandresor.se




Här kan man läsa om allt som rör thailand. Resmål, kultur, boende,hur man tar sig hit och dit, maten, kartor fakta bilder och mängder med andra saker.

Jag brukar alltid först titta här när jag söker ngt hotell. Om jag sedan vill dubbelkolla om priset på hotellet som jag sökt på finns billigare ngn annanstans så googlar jag på det men det brukar sluta med att jag bokar det via thailandresor. Det har aldrig varit något problem med betalning eller bokningen. Det som också är bra är att men kan läsa vad andra resenärer tycker efter att de har bott på hotellet. Och man kan få en hint om det är det man söker. 
Bakom sidan ligger en resebyrå i Stockholm så om man vill kan man ringa dem så sätter de ihop en resa efter ens önskemål.
Sidan är väldigt enkel att navigera sig på och man förstår upplägger direkt.
De har även bra koll på erbjudande hos olika flygbolag och brukar lägga in dessa på sin hemsida.

De ger även ut ett resemagasin som heter Thailandmagsinet. Det kan var lite svårt att hitta, men de stora tidningsaffärerna har det.



Det kanske blir en thailandresa nästa gång!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0